οζ το κγ
Τα στοιχεία έρχονται λίγες μέρες μετά το απίστευτο δυστύχημα στην Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, το απόγευμα της Κυριακής που κόστισε τη ζωή σε 4 ανθρώπους.
φαραγγια νομου ρεθυμνου
Τα τροχαία συμβάντα αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου για τους νέους από 15 έως 29 ετών, τη δεύτερη αιτία θανάτου για τις ηλικίες 5 έως 14 και την τρίτη για τις ηλικίες 30 έως 44 ετών. Μάλιστα, τα ατυχήματα που χαρακτηρίζονται «σοβαρά» και «θανατηφόρα» αυξήθηκαν κατά 3,8% και 8,3% αντίστοιχα, ενώ αντιθέτως τα «ελαφρά» μειώθηκαν κατά 10,9%.
Η κυριότερη αιτία των τροχαίων είναι η αμέλεια των οδηγών. Η απόσπαση προσοχής του οδηγού από αιτίες όπως είναι η χρήση του κινητού τηλεφώνου, η υπερβολική ταχύτητα και η κατανάλωση αλκοόλ, είναι οι συνηθέστεροι παράγοντες που ενοχοποιούνται για την πρόκληση των τροχαίων. Είναι ακόμη χαρακτηριστικό, ότι τα τροχαία αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου σε ηλικίες 19-39 ετών και το 50% αυτών οφείλεται στην κατανάλωση αλκοόλ και άλλων ουσιών.
Τα παραπάνω αναφέρθηκαν σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα, με τη συμμετοχή εκπροσώπων του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, της Ελληνικής Εταιρείας Χειρουργικής Ορθοπαιδικής και Τραυματολογίας και της Ελληνικής Εταιρίας Διαχείρισης Κρίσεων στην Υγεία.
Τονίστηκε η ανάγκη εκπόνησης στρατηγικού σχεδίου για την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων και οι συμμετέχοντες πρότειναν αλλαγή του πλαισίου που αφορά την αξιολόγηση από το ΚΤΕΟ και την δημιουργία απαραίτητων ελεγκτικών μηχανισμών που θα διασφαλίζουν τη συμμόρφωση των οδηγών για την επισκευή των βλαβών.
«Είναι σημαντικό ότι η αξιολόγηση από το ΚΤΕΟ δεν θα πρέπει να έχει μόνο συμβουλευτικό χαρακτήρα, αλλά και ελεγκτικό χαρακτήρα από την αστυνομία, στο πλαίσιο της επιδιόρθωσης οποιασδήποτε βλάβης διαπιστωθεί στο αυτοκίνητο. Στις περισσότερες περιπτώσεις καταγράφονται οι βλάβες οι οποίες παραμένουν στην συστατική επιστολή, η οποία επιδίδεται στους οδηγούς, χωρίς να προβούν αυτοί στις κατάλληλες ενέργειες για τις επιδιορθώσεις αυτών», ανέφερε ο Πάνος Ευσταθίου, ορθοπεδικός χειρουργός, πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Διαχείρισης Κρίσεων.
δρομολογια τρενου ξανθη
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου